Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lipca 2017

Podsumowanie czerwiec 2017

W czerwcu zaczęło się ciężko, nawet bardzo ciężko. Jak tylko udało mi się przebrnąć przez trylogię Millenium sięgnęłam po coś znacznie przyjemniejszego.



Przeczytałam
58. Dziewczyna, która igrała z ogniem - Stieg Larsson (700str; 5,2cm) RECENZJA
59. Zamek z piasku, który runął- Stieg Larsson (784str; 6,1cm) RECENZJA
60. Ofiara losu- Camila Läckberg (448str; 3,4cm)  RECENZJA
61. Niemiecki bękart- Camila Läckberg (568str; 4,2cm)  RECENZJA
62. Syrenka - Camila Läckberg (488str; 3,7cm) RECENZJA
63. Latarnik - Camila Läckberg ( 496str; 3,9cm)  RECENZJA
64. Fabrykantka aniołków - Camila Läckberg ( 491str; 3,8cm)  RECENZJA
65. Pogromca lwów- Camila Läckberg ( 428str; 3,4cm)  RECENZJA

Posty
W czerwcu ukazały się recenzje podlinkowane wyżej oraz:
- recenzja Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
- Autorski Book Tag

Jak idzie z moimi celami???
- z liczbą książek dalej dążę do spełnienia marzenia
- przeczytałam łącznie 199,1 cm co oznacza, że wyzwanie dokończyłam, ale również pojawiło się małe marzenie
- W Olimpiadzie Czytelniczej zajmuję 10miejsce i walczę aby być co raz to wyżej

Czerwcowe statystyki:

 - łącznie stron w czerwcu: 4403 - średnio dziennie stron w czerwcu : 146,76
- łącznie centymetrów w czerwcu : 33,7
- średnio dziennie centymetrów w czerwcu : 1,123
- łącznie książek w czerwcu: 8
- średnio dziennie książek w czerwcu : 0,26

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku ! Dużo przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mam przeczucia że lipiec będzie jeszcze lepszy

    OdpowiedzUsuń