Obserwatorzy

czwartek, 29 czerwca 2017

Autorski Book TAG

Ten Tag znalazłam na blogu Zaczytany w książkach. Sebastian został nominowany do tego tagu przez osobę która go wymyśliła, czyli przez Kubę z bloga Blue Kuba Books.

O co chodzi w tym tagu? Do dziesięciu różnych autorów dopasowanych jest dziesięć różnych pytań, na które standardowo odpowiadamy tytułami książek. Gdzie w takim razie jest haczyk? Nie możemy odpowiadać utworem autora podanego w pytaniu.
Zaczynamy!



Veronica Roth, autorka trylogii Niezgodna- książka, która złamała ci serce
Serce złamał mi ostatnio Immunitet Remigiusza Mroza. Na Inwigilację musiałam czekać ponad miesiąc. Czemu nikt mnie nie uprzedził, że nie warto go zaczynać jeśli tylko Inwigilacja nie czeka w kolejce na półce???

Andrzej Sapkowski, autor Wiedźmina- ulubiona książka polskiego autora
Książka? A nie może być cała seria? 😀😀😀No dobrze, w takim razie stawiam na Behawiorystę. Książka trzymała w napięciu do ostatniej strony

Regina Brett, autorka m.in. Jesteś cudem- książka, która cię wiele nauczyła
Tutaj nie potrafię ograniczyć się do jednej książki. Wiele nauczyła mnie cała seria o Harrym Potterze. Niech nikt nawet nie waży się przy mnie mówić, że to pusta opowieść o nastolatkach z patykiem w ręku bo zginie od Avada Kedavra

John Green, autor m.in. Gwiazd naszych wina- książka, która ma wielu zwolenników, jednak tobie nie przypadła do gustu
Trzy metry nad niebem- przeczytałam może 1/3 i powiedziałam dość!

J.K. Rowling, autorka Harry'ego Pottera- książka do której chcesz wracać w przyszłości
I jak tu nie odpowiedzieć książką z pytania? Po dłuższym namyśle wybieram Trzynaście powodów.

Stephen King, autor thrillerów- ulubiona powieść grozy
Nie mam takiej książki. Fakt, czytam wiele kryminałów ale żaden nie jest aż tak straszny, chociaż jak tak teraz sobie myślę to może Dziecięce koszmary?

Małgorzata Musierowicz, autorka Jeżycjady- ulubiona lektura szkolna
Ania z zielonego Wzgórza, jak można nie kochać małej, rudej istotki?

Rick Riordan, autor Percy'ego Jacksona- książka z najlepiej wykreowanym światem
Harry Potter, gdy tylko zamknę oczy widzę Hogwart, błonia, tajemne komnaty, pokój wspólny Gryfonów...

Sarah J. Maas, autorka Szklanego Trinu- bestsellerowa seria, którą uwielbiają wszyscy i zawładnęła również tobą
Seria z Joanną Chyłką

Matthew Quick, autor m.in.  Prawie Jak Gwiazda Rocka- książka, która wywołuje uśmiech na twojej twarzy
Zemsta, czytając wypowiedzi Papkina zdarzało mi się śmiać na głos


pozwolę sobie dodać jedno pytanie
Ewa Nowak, autorka m.in. yellow bahama w prążki- książka warta polecenia, czyli kogo nominujesz 
1.Książki oczami AMN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz