Obserwatorzy

wtorek, 2 maja 2017

Podsumowanie kwiecień 2017

Kwiecień był bardzo zróżnicowany. Od książek młodzieżowych po nieudane horrory aż po kryminały. Myślałam, że nie uda mi się aż tyle przeczytać, bo egzamin gimnazjalny zbliżał się ogromnymi krokami. Jednak uznałam, że na rozprawce trzeba mieć książkowe przykłady więc czytać warto.


Przeczytałam
37. Wypowiedz jej imię- James Dawson (271str; 2,3cm)  RECENZJA
38. Złodziejka książek- Markus Zusak (495str; 3,6cm)   RECENZJA
39. Pochłaniacz- Katarzyna Bonda (671str; 4,7cm)   RECENZJA
40. Dom naszej Pani- Anna Klejzerowicz (318str; 2,5cm)  RECENZJA
41. Never, Never- Colleen Hoover, Tarryn Fisher (385str; 2,5cm)  RECENZJA
42. Dziecięce koszmary- Lisa Gardner (405str; 2,7cm)   RECENZJA
43. Dzieci z Bullerbyn- Astrid Lindgren (286str; 1,5cm)   RECENZJA
44. Klątwa tygrysa- Colleen Houck (355str; 2,8cm)   RECENZJA
45. Baśnie Barda Beedle'a- J.K. Rowling ( 141str; 1,5cm)   RECENZJA
46. Klątwa tygrysa. Wyzwanie - Collen Houck (414str; 3,1cm)   RECENZJA
47. Okularnik- Katarzyna Bonda (846str; 5,7cm)  RECENZJA
48. Lampiony- Katarzyna Bonda (639str; 4,4cm)   RECENZJA

Posty
W kwietniu tak jak w marcu pojawiały się tylko recenzje podlinkowane wyżej

Jak idzie z moimi celami??? 
- przeczytałam łącznie 48 książek, co oznacza, że do ukończenia wyzwania zostało mi 4 książki
- przeczytałam łącznie 135,1 cm, co oznacza, że do ukończenia wyzwania zostało mi 30,9cm
- w Olimpiadzie Czytelniczej zajmuję jeśli dobrze liczę piąte miejsce!!! Jestem straszliwie dumna. Co mi dała olimpiada? Przede wszystkim systematyczność. Staram aby moje posty pojawiały regularnie i jak najczęściej.
- W tym roku naprawdę wkręciłam się w czytanie. Nie wychodzę z domu bez książki. W plecaku czy torebce zawsze znajdzie się miejsce dla książki. Bo może akurat będziemy mieli nudne zastępstwo, albo w kolejce u lekarza będzie kolejka. Nigdy nic nie wiadomo :)

Kwietniowe statystyki
- łącznie stron w kwietniu: 5226
- średnio dziennie stron w kwietniu: 174,2
- łącznie centymetrów w kwietniu: 37,3
- średnio dziennie centymetrów w kwietniu: 1,24
- łącznie książek w kwietniu: 12
- średnio dziennie książek w kwietniu: 0,4

Book Haul
W kwietniu zakupiłam jedną książkę:
- Dziecięce koszmary- Lisa Gardner

2 komentarze:

  1. Mam w planach "Never Never" i "Złodziejkę książek" :D
    Gratuluję wyniku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne książki im szybciej zabierzesz się za ich lekturę tym lepiej :D

      Usuń