Obserwatorzy

sobota, 10 czerwca 2017

Podsumowanie maj 2017

Maj był miesiącem koszmarnym. Nie chciało mi się czytać, nie chciało mi się pisać recenzji. Ogólnie miałam wszystkiego dość i potrzebowałam odpoczynku od książek. Przepraszam was, że nie było mnie tu przez 3 tygodnie. Postaram się wam to wszystko wynagrodzić w tym miesiącu.



Przeczytałam
49. Florystka- Katarzyna Bonda (574str; 3,7cm)  RECENZJA
50. Księżniczka z lodu- Camlia Läckberg (424str; 3,2cm) RECENZJA
51.Kaznodzieja- Camila L­äckberg ( 440str; 3,3cm)  RECENZJA
52. Inwigilacja- Remigiusz Mróz (590str; 4,0cm)  RECENZJA
53. Zostań, jeśli kochasz- Gayle Forman (247str; 1,7cm)
54. Kamieniarz- Camila Läckberg (536str; 4,0cm)  RECENZJA
55. Dasz radę- ks. Jan Kaczkowski, Joanna Podsadecka (224str; 2,0cm)
56. Wołanie kukułki - Robert Galbraith (J.K. Rowling) (451str; 3,4cm)
57. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet- Stieg Larsson (634str; 5,0cm)

Posty
W tym miesiącu ukazało się pięć recenzji, które są podlinkowane wyżej. Recenzje książek numer 56 i 57 ukażą się już niedługo.

Jak idzie z moimi celami???
-przeczytałam 57 książek, co oznacza że ukończyłam moje wyzwanie!!! natomiast teraz dążę do spełnienia mojego marzenia, ale jakie ono jest dowiecie się jak mi się uda je wykonać
- przeczytałam łącznie 165,4cm, co oznacza, że do ukończenia mojego wyzwania zostało mi 0,6cm
- W Olimpiadzie Czytelniczej wolę nawet nie sprawdzać które mam miejsce

Majowe statystyki
- łącznie stron w maju: 4120
- średnio dziennie stron w maju: 132,9
- łącznie centymetrów w maju: 30,3
- średnio dziennie centymetrów w maju: 0,97
- łącznie książek w maju: 9
- średnio dziennie książek w maju: 0,29


Book Haul 
- Dasz radę- ks. jan Kaczkowski, Joanna Podsadecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz