Obserwatorzy

sobota, 24 czerwca 2017

Czytelnicze plany na wakacje

Wczoraj większość uczniów odebrała świadectwa, przekroczyła z uśmiechem próg szkoły i zadowolona rozpoczęła WAKACJE. Dla mnie wczorajszy dzień był również pożegnaniem z klasą, gdyż od września rozpoczniemy naukę w innych szkołach ale o tym kiedy indziej.
Dzisiaj rozpoczęły się pełnoprawne wakacje a moja półka na książki z biblioteki ugina się pod ciężarem nowych powieści. Jeśli jesteście ciekawi co zamierzam czytać przez najbliższe tygodnie zapraszam do dalszej lektury.

1. Saga o Fjällbace
Przede wszystkim mam zamiar dokończyć sagę o Fjällbace. Mam nadzieję, że szybko uporam się z częściami, które mi pozostały:
- Ofiara losu
- Niemiecki bękart
- Syrenka
- Latarnik
- Fabrykantka aniołków
- Pogromca lwów

2. Odskocznia od kryminałów, czyli młodzieżówki
- 7 razy dziś ( Lauren Oliver), nigdy nie słyszałam o autorce ani o jej książkach, opis z tyłu całkiem mi się spodobał więc zobaczymy co z tego wyjdzie
- Yellow bahama w prążki (Ewa Nowak), książkę czytałam w grudniu pod sporą presją czasu "bo na konkurs", nie wiele z niej pamiętam i chciałabym odświeżyć sobie jej fabułę

3. Nadrabianie zaległości
Nie wiem czy mi uwierzycie, ale jedyną częścią z cyklu Opowieści z Narnii, którą przeczytałam jest pierwsza część. Uznałam, że fajnie byłoby przeczytać pozostałe tomy. Na dzień dzisiejszy nawet nie wiem czy znajdują się w mojej bibliotece ale do planów można je wpisać.
- Lew, Czarownica i stara szafa
- Książę Kaspian
- Podróż "Wędrowca do świtu"
- Srebrne krzesło
- Koń i jego chłopiec
- Siostrzeniec czarodzieja
- Ostatnia bitwa


A wy jakie macie plany na wakacje? Co zamierzacie czytać? Czy możecie polecić mi jakieś naprawdę mroczne kryminały, fajnie by było jakby były polskie?

 

2 komentarze:

  1. Ja będę po prostu czytać to, co mi się zachce :D Taka kapryśna Kasia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w czytaniu. ;* Ja jakoś nie robię planów na przyszłość, bo nigdy nie udaje mi się zrealizować moich postanowień. Po prostu będę czytała to, co akurat wpadnie mi w łapki. "7 razy dziś" jakoś średnio przypadło mi do gustu, ale może Tobie się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń