Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2017

Walentynkowy Book TAG

Jako, że dzisiaj 14 luty - święto wszystkich zakochanych postanowiłam zrobić na moim blogu tag walentynkowy, który już jakiś czas temu oglądałam na kanale Book Reviews by Anita. Ja jestem zdania, że kochać powinno się przez cały rok, ale w tym dniu możemy pozwolić sobie na więcej miłości. Zazwyczaj nie czytam romansów, większość książek, które będę przytaczać to te w które wpleciony jest wątek miłosny. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!

1. Ulubiona historia miłosna
Spodobała mi się historia z  książki Wróć, jeśli pamiętasz. Gdzie po rozstaniu Mia i Adam spędzają wspólną noc i ostatecznie do siebie wracają.

2. Największe książkowe ciacho
Kogo by tu wybrać? Stawiam na Gale z Igrzysk Śmierci. Był to chłopak bardzo zaradny i wysportowany.

3. Ulubiona książkowa para
Ron i Hermiona!!! Przeciwieństwa się przyciągają.

4. Para, która działa ci na nerwy
Katniss i Peeta z Igrzysk Śmierci. Ich miłość od początku była udawana, wymuszone pocałunki, zmyślona informacja o dziecku, ślub z przymusu. Nie obchodzi mnie to czy potem coś do siebie poczuli czy nie. To było na maksa udawane.

5. Klasyka romansu- ulubiona książka
Nie czytam romansów, ale wydaje mi się, że klasyką jest dramat, w tym wypadku jedna z moich ulubionych lektur - Romeo i Julia

6. Najsmutniejsza historia miłosna, którą przeczytałaś
Historia z książki Gwiazd naszych wina. Ryczałam jak bóbr, że czemuś tak pięknemu nie dano prawa na rozwinięcie się.

7. Najlepszy książkowy pocałunek
Pocałunek, przy którym płakałam. Moment gdy Liesel z Złodziejki książek całuje zwłoki Rudego.

8. Najlepsza miłosna ekranizacja
Gwiazd naszych wina

9. Ulubiony autor piszący miłosne historie
Gayle Forman, czytałam jego dwie książki i mam ochotę na kolejne. Zaciekawił mnie jego styl pisania.

10. Najgorszy romans wszech czasów
Nie podobał mi się trójkąt miłosny zawarty w książce Klątwa tygrysa: Wyzwanie

11. Duma i uprzedzenie- jaka piosenka kojarzy ci się z tą książką
Nie odpowiem na to pytanie, ponieważ nie czytałam tej książki.

12. Ostatni romans//historia miłosna przy której się wzruszyłeś
Gwiazd naszych wina (coś często pojawia się ta książka, czyżby historia miłosna idealna?)

13. Czerwień- kolor miłości. Ulubiona książka z czerwoną okładką.
W pierścieniu ognia, i tu nie chodzi mi o historię miłosną tylko o fabułę.

14. Ulubiona historia miłosna z dzieciństwa
Piękna i Bestia

15. Jesteś rozważna czy romantyczna?
Na to pytanie ciężko mi odpowiedzieć. Wydaje mi się, że bardziej jestem rozważna, chociaż gdy czytam książkę z przystojnym bohaterem to przed oczami mam wizję naszej wspólnej, romantycznej randki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz