Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2017

Harry Potter TAG

Po tylu recenzjach przyszła pora na coś bardziej "luźnego". Nie wychodzimy jednak ze świata magii, gdyż dziś przychodzę do was z Harry Potter TAG. Nie przedłużając zaczynajmy.


1. Ulubiona książka
Jakieś 2 lata temu powiedziałabym, że wszystkie. Dzisiaj ograniczę się do trzech:
  • Harry Potter i Czara Ognia - pierwsza dorosła i krwawa część. Pojawia się Voldemort we własnej osobie
  • Harry Potter i Zakon Feniksa - najgrubsza część 😊pojawia się wielu nowych bohaterów, Zakon Feniksa i spotkania GD
  • Harry Potter i Insygnia Śmierci - tu wszystko się wyjaśnia
2. Ulubiony film
Harry Potter i Czara Ognia. Pominięto chyba najmniej szczegółów. Bardzo podoba mi się ta walka ze smokami, trytonami czy odrodzenia Voldemorta.

3. Najmniej ulubiona książka
Harry Potter i Komnata tajemnic - głównie przez Lockharta.

4. Części książek/filmów przy których płakałaś
Teraz już nie płaczę bo przywykłam, ale kiedyś
  • Czara Ognia - Cedrik /*
  • Zakon Feniksa - Syriusz /*
  • Książę Półkrwi - Dumbledore /*
  • Insygnia Śmierci - Moody /* Hedwiga (tak wzruszyła mnie śmierć sowy) /* Zgredek /*  Tonks/* Lupin/* Fred /* Severus/* moment gdy Harry używa kamienia wskrzeszenia, moment gdy Hagrid płacze nad ciałem Harry'ego. Ogólnie dawniej przed Insygnią zasiadałam z paczką chusteczek
5. Jakbyś mogła byc dowolnym bohaterem to kto by to był?
Wybrałabym każdego byleby tylko móc przejść się korytarzami Hogwartu, zwiedzić Norę i dom na ulicy Grimmauld Place 12 i oczywiście odwiedzić Hogsmeade

6. Ulubiona postać
Syriusz, Bellatrix, Hermiona

7. Jaki byłby twój patronus?
Robiąc test wyszedł mi koń

8. Jakbyś mogła mieć czarną różdżkę, kamień wskrzeszenia lub pelerynę niewidkę co byś wybrała?
Wybrałabym pelerynę niewidkę. Chyba każdy mol książkowy chciałby okryć się taką peleryną z kubkiem ciepłej herbaty i dobrą książką.

9. W jakim byłabyś domu?
Gryffindor

10. Jakbyś mogła spotkać dowolną osobę z obsady filmowej to kto by to był?
Wiem, że to już niemożliwe, ale z chęcią spotkałabym Alana Rickman'a

11. Czy grałaś w gry komputerowe?
Niestety nie

12. Na jakiej pozycji grałabyś w drużynie quidditcha  ?
Nie przepadam z grami zespołowymi, ale jak już miałabym wybierać to byłabym pałkarzem lub szukającym. 

13. Czy podobało ci się zakończenie serii?
  • Zakończenie siódmej części moim zdaniem było takie niedokończone. Pozostawiało wolną ręką na napisanie kolejnej części. jednak dobranie osób w pary bardzo mi się spodobało. Nigdy nie widziałam Hermiony z Harrym a tym bardziej z Draco
  • Zakończenie Harry Potter i Przeklęte Dziecko jest bardzo fajne. Podobał mi się cały pomysł na tę książkę. Pozwala ono jednak na napisanie dalszych części czego bardzo oczekuję.
14. Ile dla ciebie znaczy Harry Potter?
Harry to połowa moich ferii ( tyle zajmuje mi przeczytanie całej serii) i 1/8 wakacji 😀 a tak na serio to całe życie.

2 komentarze:

  1. Aż mi głupio, że nie czzytałam , ani nie planuję czytać Harrego, więc nie mam pojęcia o czym piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym przejmować. Nie każdy musi go lubić.

      Usuń