Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2016

Social Media Book TAG

Dzisiaj kolejny tag po mojej dłuższej przerwie od pisania. Związane było to z natłokiem szkolnej nauki i brakiem organizacji. Posty postaram dodawać się teraz głównie w soboty.


Teraz przejdźmy już do tagu:

1. TWITTER- ulubiona, krótka książka
To tak może nie jest to książka na jeden wieczór, ale czyta się ją szybko mimo obszerności. Co to za książka?- Złodziejka książek. Lubię do niej  wracać, czasem czytam ją tylko fragmentami ale mimo to jest świetna.

2. FACEBOOK- książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać
Jeszcze jej nie przeczytałam ale leże na "półce książek do przeczytania". Jest to Szklany tron. O książce było głośno już jakiś czas temu ale tak naprawdę dopiero teraz coś mnie do niej przekonało. (recenzja jak przeczytam :) )

3. TUMBLR - książka, którą przeczytałeś zanim stała się popularna
Po dłuższym zastanowieniu przypomniałam sobie, że czytałam pewną książkę zanim pojawił się film, który sprawił, ze zrobiło się o niej głośno. Jest to Niezgodna.

4. MYSPACE- książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała, czy nie
Nie ma takich książek. Każda osoba ma własne zdanie :)

5. INSTAGRAM- książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie
Zdjęcie zrobiłam na pewno książce, którą kupiłam po okładce. Jest najpiękniejsza z możliwych. Otóż Klątwa tygrysa, szczególnie pierwsza część zawiera najwspanialszą okładkę.

6. YOUTUBE- książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
Książka 13 powodów [RECENZJA]. Z tego co wiem to trwały jakieś prace nad ekranizacją ale słuch o nich zaginął.

7. GOODREADS- książka, którą polecasz wszystkim
Wszystkie książki ks. Jana Kaczkowskiego [RECENZJA jednej z nich]. Są to świetne myśli, sentencje zawarte w wywiadach czy kazaniach.


To już koniec tagu. Nominuję każdego, kto chce go zrobić. Dajcie znać w komentarzach, że robicie post bo z chęcią go przeczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz