Obserwatorzy

sobota, 24 września 2016

Chocolate Book TAG

1. Gorzka czekolada: Książka w mrocznym klimacie (przemoc domowa, gwałt, samotność, prześladowania, śmierć, itp.)
Jak dla mnie będzie to Zimny Strach ~ Karin Slaughter. Świetny kryminał, szybka akcja, nieprzerysowani bohaterowie czego chcieć więcej?

2. Biała czekolada: Ulubiona lekka / zabawna książka
 Myślę że zaliczę tutaj Bransoletkę ~ Ewy Nowak. Fajna historia, w sam raz dla nastolatek. Ksiązkę przeczytałam, gdyż była wymogiem do konkursu z polskiego,a mimo to bardzo mi się podobała.


3. Mleczna czekolada: Książka, o której tyle się mówi, że musisz ją przeczytać.
Było to już jakiś czas temu, ale był okres "szału" na książkę Gwiazd naszych wina ~ Johna Greena. Wtedy uległam i ja czego nie żałuję. Książka wzrusza do łez.

4. Czekolada z nadzieniem toffi: Książka, która roztopiła cię od środka.
Złodziejka Książek ~ Markusa Zusaka to książka wzruszająca na maxaale to nie wszystko. lepszej opowieści o przyjaźni nie spotkałam.

5. Kit Kat bez wafelka: Książka, która cię zaskoczyła.
Tutaj postanowiłam umieścić Wierną ~ Veronicy Roth.Naprawdę nie spodziewałam się, że Tris umrze.

6. Gorąca czekolada z bitą śmietaną i piankami: Książka, po którą sięgniesz, żeby się zrelaksować. 
I tutaj nie ma jednej książki, ponieważ ja czytam książki tylko dla relaksu a nie bo ktoś mnie do tego zmusza. Więc w tym podpunkcie znajdą się wszystkie książki.

7. Pudełko czekoladek: Seria, która twoim zdaniem ma wszystkiego po trochu i każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Seria: Igrzyska Śmierci ~ Suzanne Collins to seria dla każdego. Historia o miłości, przyjaźni, życiu, wojnie, szybka akcja, fikcyjny świat, śmierć to chyba wszelkie możliwe tematy poruszane w książkach. Dla każdego coś miłego. 

NOMINUJĘ:
1. Książki w Piekle  
2. Molinka Książkowa 
3. Zaczytana Iadala
4. Ja Kaczuszka 
5. Welcome to my world 
6.  Zaczytana od samego rana
7. Miliony książek  
8. Mój wyśniony świat
9. Czytelnicze zacisze
10. Recenzje Beaty

2 komentarze:

  1. Ten TAG jest przecudowny! :D
    Dziękuję Ci serdecznie za nominację do zabawy i zapraszam na post w moim wykonaniu.
    http://zaczytana-iadala.blogspot.com/2016/09/chocolate-book-tag.html
    Pozdrawiam!
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń